donderdag 23 augustus 2012

De stoffen zijn er!!!

 
Ja, ja de stoffen zijn binnen gekomen.
Dinsdagavond
Gisteren druk geweest met de stoffen
100x bekijken
(ik ben net een klein kind als het om nieuwe stofjes gaat)
 
 
 
Dus gisteren eerst een dochter opmeten
Om te kijken welke maat ze heeft
Zodat ik in haar maat
een voorbeeld jurk kan maken.
En daarna het patroon tekenen.
 
 
Vanmorgen het patroon op de stof gelegd
en geknipt
en gespeld
en uiteindelijk genaaid
Waarbij ik nog een klein gevecht heb geleverd
met mijn naaimachine.
(denk dat ik hem toch maar eens wegbreng
om na te laten kijken)
 
En toen zat de jurk in elkaar.
Ik ben tevreden.
Straks als het model uit school komt
moet ze hem even passen voor de juiste lengte
en kan ik hem verder afmaken.
 
En dan maak ik er morgen
nog een mooie
legging bij.
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten