woensdag 12 september 2012

Bordjes

Oe al 5 dagen niks meer geschreven,
dat kan niet natuurlijk,
Maar dat concert van Coldplay
was me niet in de koude kleren gaan zitten
 
Een nacht doorhalen
is geloof ik voor mij
niet meer weggelegd
Het is genadeloos afgestraft
met een fikse griepachtige verkoudheid.
 
Maar hey, ik ben er weer
heb nog wel geen stem
maar om te bloggen
hoef je niet te kunnen praten
 
Bordjes
Ik volg het blog van Ingrid,
 
Laatst postte zij een foto
van een paar bordjes
die ze ergens kocht.
 

 
Ik vond ze geweldig
En toen ze later schreef dat ze ze mee zou nemen
naar de sundaymarket
Heb ik mijn broer die daar woont ingeschakeld
 
En nu zijn ze hier
4 geweldig leuke bordjes
bedoeld om echt te gebruiken.
 

 
Maar wat als ze dan stuk gaan,
dat zou toch zonde zijn.
En dus staan ze tot nu toe
alleen maar mooie te wezen
in de keuken
 

 
Misschien dat ik het
binnenkort toch aandurf.
Waarom niet eigenlijk.
We kunnen altijd nog zeggen
 
"Gelukkig hebben we de foto's nog"
 
Have an nice day!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten