dinsdag 4 september 2012

De kringloop

Als ik iets leuk vind
is het lekker struinen
in de kringloopwinkel
 
Omdat ik er tot voor kort
eigenlijk nooit tijd voor had
ben ik nog maar een beginner
En ken ik nog lang niet alle adresjes
hier in de buurt
 
Maar met die paar die ik wel ken
leveren m echt wel leuke
schatten op
 
Afgelopen week
en ik ook weer eens
op pand geweest
Met dit als resultaat
 
Een kopje en 2 beeldjes
perfect voor onder een
stolpje
 
 
En nog een kopje
wat ik niet kon laten staat
 
 
De twee dametjes onder het stolpje
verdienen ook nog
een eigen foto
 
 
En ik kocht een leuk emaile
schaaltje
 

 
Wat ik al meteen in gebruik
genomen heb
 

 
Het is jammer dat dot zo'n drukke week is
anders zou ik deze week
weer
op "jacht" gaan.
 
Ik wens jullie een fijne dag
waarop je mogelijk
ook nog wat
onverwachte schatten tegen komt
in welke vorm dan ook.
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten