vrijdag 28 december 2012

Rokjes, Groen en Kermit

Het zit er weer op
Hier was het
Leuk, gezellig en warm
Echt kerst
 
De mensen die me
op facebook volgen
hadden het al gezien
er waren weer cadeautjes!
 
En deze keer
kreeg ik een
felbegeerd exemplaar
van "allemaal rokjes"
 
 
Wat een leuk
en inspirerend boek zeg
Ik popel om
aan de slag te gaan.
 
 
Voor de meiden
voor mijn winkel
en eigenlijk
ook wel voor mezelf
 
 
Een rokje voor mezelf,
ik draag nooit rokjes
waarom nu dan ineens wel?
Ze zijn zo leuk
 
 
Ik wordt zo vrolijk
van dat boek,
en met een eigen rok
draag je die vrolijkheid altijd bij je
 
 
Of is het gewoon
Dat ik zo blij word
Van al die kleuren
Vooral dat groen
 
Ik ben gisteren
online al eens opzoek gegaan
naar groene katoentjes
en gevonden
 
Dus binnenkort
is het groen wat de klok slaat
en zal ik Kermit de Kikker eens
 een hart onder de (groene) riem steken
 
Have an nice day
 
 
 
 
 


 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten