zondag 24 maart 2013

Daar wordt je blij van

Ow ow, ik kom maar niet opgang
met het maken van
nieuwe spulletjes voor de meisjes
en mijn etsy winkel...
 
 
Het weer is er nog niet naar,
of mijn hoofd staat er nog niet naar
of ik heb het druk met andere dingen
of of of
Geen idee...
 

Geen zin om iets te maken
Wel zin om te bloggen
Dus maakte ik vandaag toch iets, namelijk
 foto's van dingen waar ik blij van wordt
 

Vrolijke narcissen in de vensterbank...
Een serviesje dat kapot kan...
 (zo heeft ze het aan oma gevraagd en het is oma gelukt er een te vinden )
Een berichtje van een dierbaar iemand...
 

Een kindertekening...
Een kind dat iets wil leren en oefent tot het lukt
Of teckels in een jasje
gemaakt door de oudste (broodjes laatste foto)
 
 
En dat zijn toch de dingen
waar het om gaat
die kleine puntjes van stralend licht
op een bewolkte dag
 
 
Have an nice day!
 



 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten