zaterdag 2 maart 2013

Roodborstje

Ik was lekker bezig in de keuken,
ik bakte kaneelbroodjes
en ineens hoor ik een vogeltje
Ik kijk naar buiten
 
 
Voor het boompje voor mijn keukenraam
zit een roodborstje
ontzettend zijn best te doen
En even laten zie ik ook waarom
 

 
Want op de grond zit een prachtige dame
Ze kijkt bewonderend naar hem op
Duidelijk gecharmeerd
van zijn zangkwaliteiten.
(daar wordt je toch gewoon blij van zo'n beeld)
 
 
Wat mooi denk ik
die 2 beestjes, al klaar voor de lente
Ik zie ze nog even samen door de tuin huppen
en dan zijn ze weg
 

 
Maar mijn kaneelbroodjes zijn klaar
En worden goed gekeurd
door de dames
Ach en kijk wat ik op mijn terras zie
 
 
(en ja ik moet nodig onkruid wieden)
Een alleraardigst viooltje
Dat zijn mooie bloemetje 
aan de wereld toont
 
 
Have a Nice day!

 

 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten