vrijdag 15 maart 2013

What makes life simple...

Oww vandaag ben ik
in een heerlijke lente mood
Geen idee waarom
Want er ligt hier nog overal sneeuw
 
 
Maar toch...
Ik was gisteren in het tuincentrum
Om eens wat inspiratie op te doen
Wat we dit jaar eens gaan "verbouwen"
 
 
Al ligt onze enorme (ahum) groentetuin
en nu nog zo bij
Ik heb besloten dat ik deze keer niet ga zaaien
maar kant en klare plantjes koop
 
 
Kans op succes groter
Ok, sla en worteltjes doen we zelf
Ach en pompoen ook
maar de rest ga ik echt kopen
 
 
Terwijl dit narcisje haar bloem al wil laten zien
ondanks de kou
wacht ik met de rest
tot de zon echt gaat schijnen
 
 
En in de tussen tijd
ga ik voor een vensterbank experiment
met kiemgroenten
 
 
Zet ik later vandaag bolletjes
binnen in potten
En maak ik een paastak
van kronkelwilg
 
 
En naai ik een lente jurkje
voor mijn jongste
prinsesje
Wat zal ze weer blij zijn!
 
Have an nice day!
 
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten