zondag 14 april 2013

lapjes deken

En net op het moment
dat het eindelijk
lente
lijkt te worden
 
Heb ik bedacht
dat ik dringend behoefte heb
aan een lapjesdeken
voor de frisse avonden (natuurlijk)
 
 
Dus verleden week
heb ik tussen restanten
naar bruikbare stukken
gezocht
 
En me suf geknipt
aan vierkantjes
12x12
Zodat je na naaien
10x10
overhoudt
 
 
Repen genaaid
van 140 breed
een hele avond lang
om er achter te komen...
 
Dat ik
toch echt
te weinig
vierkantjes had
 
Maar ongeduldig als ik ben
Moesten de repen
die ik al had
Als eens even op de grond gelegd worden
 
 
Ach dat zag er best leuk uit
Al vond ik het wat te gestyled
En kwam ik erachter
Dat ik 2x zo veel nodig had...
 
Maar daar heb ik niet op gewacht
Vandaag heb ik de repen aan elkaar genaaid
niks gestyled
gewoon random
 
Het is maatje kinder deken
Dus ik moet nog wel even
knippen en naaien
en waarschijnlijk nog meer
knippen en naaien :)
 
 
Want er moet ook nog
een achterkant komen
Ow ow...
 
Have an nide day!
 
 
 


1 opmerking: