woensdag 12 juni 2013

Blij

Ondanks het feit
dat de zon zich
vandaag nog niet echt
laat zien
 
voel ik me blij
en zonnig
en huppelig
 
Omdat ik altijd
speciaal voor ieder bericht
foto's maak
 
 
Ging ik ook vandaag op zoek
naar leuk materiaal
Meestal vind je wel iets in de tuin
een mooie bloem of zo
 
Maar vandaag
bloeit er niet zoveel
Ja onkruid, dat bloeit...
dus maakte ik wat onkruid foto's
 
van de klaver,
en van andere klaver
 
 
En van kamille, denk ik
maar het kan ook iets anders zijn
 
 
Van Irissen
die zich zomaar
in onze tuin genesteld hebben
 

Zo leuk eigenlijk die bloempjes
in je tuin
zonder dat je er zelf iets voor hebt hoeven doen

zelfs geen onkruid wieden
(of eigenlijk vooral niet natuurlijk)
Daar wordt je toch gewoon blij van.
 
En waar ik ook blij van wordt
is
dat het blousje dat ik aan het maken ben
voor bij een rok van de middelste
bijna af is
 
 

Kan ze mooi de blits gaan maken
in de klas
nog net voor de vakantie begint :)
 
 
Oww de vakantie...
zon, zee, strand,
alleen de gedachte al
maakt me blij!
 
Had ik het al gezegd?
Ik ben blij!
 
Have a nice day!
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten