zondag 4 augustus 2013

Heel Holland bakt...

Ineens kreeg ik vanmorgen
weer eens zin om te bakken
Het was eindelijk eens niet zo heel warm
Ik was vroeg op dus...aan het werk
 

 
Ik had nog aardbeien in de koelkast,
en een leuk idee op Pinterest gezien laatst
En terwijl ik zo bezig was bedacht ik me dat ik hierover zou gaan bloggen
met al titel "heel Holland bakt"
 

Het recept voor het deeg
was hetzelfde als dat van de
Waar ik eerder al eens over blogde
 
Alleen nu zou ik bakje van deeg
maken om die later te vullen
met aardbeien
en slagroom
 

Dus maakte ik deeg
en vette de cup cake plaat
aan de buitenkant in
en knutselde daar het deeg omheen
 


Toen het uit de oven kwam
was meteen duidelijk
dat het er heelhuids afhalen van de vormpjes
een uitdaging zou worden
 

Maar ik ging hem aan
en zie hier het resultaat
van de 12 bakjes
zijn er 4 heel afgekomen...
 

"Precies genoeg" dacht ik,
Als ik nu meedeed aan de bak-proef
bij "heel Holland bakt"
Daar moesten ze toch regelmatig 4 gelukte exemplaren hebben...
 

Maar kapotte bakjes
met aardbeien en slagroom
smaken ook heel goed.
 
 
en de volgende keer
als ik weer eens iets leuks zie ergens
zal ik het proberen met het deeg
dat ze aanbevelen
 (in het bakjes geval was dat bladerdeeg)
 
Have a nice day!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten