woensdag 21 augustus 2013

Weer naar school...

De meisjes hier
zijn alweer
anderhalve week naar school
dus het gewone leven is weer begonnen
 

En de clubjes, zwemles en andere zaken
starten ook zo langzaam aan weer op
Ik ga dit jaar wat meer op school doen
En zo kwam het dat ik gisteren al dacht....

 

Aaarrhhh ik wil dit niet
ik wil niet dat andere dingen voor mij bepalen
ik wil niet van hot naar her vliegen
met maar net genoeg tijd om soms even te ademen

Ik wil rust, mijn eigen ding doen
zonder dat iemand iets van me wil
of van me vraagt
Of verwacht



Dus vanmorgen
toen de meisjes naar school waren
maakte ik een heerlijk bakje
yoghurt met muesli en wilde perzik

Stak ik mijn favoriete geur
"Yankee candle" aan
Zette ik een kop cappuccino, scheef een kaartje
En genoot ik even van de rust


En haalde ik even diep adem
voor ik weer onderdook
in de beslommeringen van alle dag

Wat jammer toch dat het me ieder jaar
weer niet lukt
ondanks alle voornemens
dat heerlijke vakantie gevoel vast te houden

Have a Nice Day!

 

1 opmerking:

  1. Vanochtend had je dan toch even lekker een momentje voor jezelf.
    Ja, na de vakantie is het inderdaad altijd meteen back to reality. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen