zondag 8 september 2013

What's for breakfast?

Toen we vanmorgen
wakker werden
Hoorden we de regen
 Met bakken tegelijk uit de lucht komen
 
Dat vroeg om
iets warms (en leuks)
bij het ontbijt
Dus bakte ik egg muffins
 

Een paar met bacon
een paar met kaas
en een paar naturel
Ze vielen goed in de smaak
 
Maar omdat ik
weer eens voor een
heel weeshuis had gebakken
hielden we er nog wat over voor morgenochtend
 
 
Daarna bedacht ik me
dat het de ideale dag was
om meer snelle ontbijtzaken
op voorraad te maken
 
Dus ging ik naar de site van
"de groene meisjes"
En bakte ik
(ook lekker bij de lunch)
 

Ze zijn unaniem
door de 3 koppige kinderjury
heen gekomen
het geen een unicum genoemd mag worden
 
 
En na de positieve kritieken
uit de kinderhoek
Heb ik me ook nog gewaagd aan
 

Deze werden zo mogelijk
nog enthousiaster ontvangen
Dan de banaan appel dingetjes
En ik moet zeggen ik vind ze ook lekker
 

Nu heb ik wel
voor een paar dagen ontbijt staan
Een geruststellende hoeveelheid
Kunnen we wel stellen.
 
 
 
Maar het geeft me
wel het gevoel
Dat het me ooit nog eens gaat lukken
Dat meer back to basic eten
 
minder bewerkte producten
minder suiker
minder vet
meer smaak
(oww het lijkt wel een reclame praatje)
 

Have a Nice Day!
 


 
 

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten