woensdag 9 oktober 2013

Stuur eens een kaartje

"Daarstraks las ik ergens
dat het vandaag
"wereld post dag"
is
 

Nu is het tegenwoordig
iedere dag
een of andere dag
Maar wereld post dag
 
Ja daar wilde ik
wel eens een blogbericht
aan wijden
Als was het alleen al uit nostalgie
 
 
Vroeger schreef ik brieven
en kaarten
en ze gingen over de hele wereld
Maar met de komst van internet...
 
Nou ja je herkent het vast wel
een mailtje gaat sneller,
je plakt er makkelijk een foto bij
en je verhaal is compleet
 
Nee vroeger
Uren schrijven, met 4 verschillende kleuren pen
 stickertjes erbij
en dan in een mooie enveloppe
 
 
Ik heb het nog wel eens geprobeerd

Heel leuk om kaartjes te ontvangen (en versturen)
van over de hele wereld
 
Maar het was mij wat onpersoonlijk
Dus ik hou het maar
bij berichtjes schrijven op mijn blog
daar komt dan wel geen post aan te pas,
Maar het is wel leuk
 
Have a Nice Day
 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten