vrijdag 24 januari 2014

Een Loterij

Nou wat een succes
Die gave away van maandag
Maar liefst 3 gegadigden
dat werd 6 lootjes
 

Want ik had gezegd
volgers doen 2x mee
Uiteraard had het in dit geval met 3lootjes best gekund
maar ik hou me graag aan mijn woord
 

Het lijkt mij wel leuk
mee te doen aan een gave away
waar maar 3 gegadigden zijn
Enorme winst kansen
 
Maar dat gelukje heb ik nooit,
ik ben altijd een van de 100 zoveel
of ik doe niet eens mee omdat ik denk
een kans van minder dan 1 op 100...
Maar gelukkig ben ik gelukkig in de liefde
(en dus automatisch minder in het spel)
 
Maar goed,
to the point,
lootjes geschreven
schaaltje gezocht
 
En de winnaar is.....
 

Gefeliciteerd Martine!
Mail je mij je adres?
Dan doe ik het maandag op de post
bij mijn wekelijkse boodschappen rondje
 
Ik vond het leuk
een gave away
Dit ga ik snel weer eens doen
maar dan met iets anders (uiteraard)
 
 
Have a Nice Day
 

 

 



3 opmerkingen:

  1. Zalig!! Ik mail je NU! Dankjewel hoor, dit zal zeker geen saaie dag worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zelden geluk met give aways. Nu vond ik het wel heel spannend. Zoveel kans. Maar toch helaas :) maar natuurlijk wens ik martine er veel plezier mee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Martine. :-)
    Bedankt voor de give away!

    BeantwoordenVerwijderen