maandag 10 februari 2014

Bolletjes

Al een week of 2
Dacht ik zo nu en dan
wat gemompel
te horen
 
In eerste instantie
negeerde ik het
maar het hield maar aan
en toen ik eens goed luisterde
 

Bleek het om een verzoek te gaan
van onze huis kabouter
De kabouter wilde
bolletjes
 

Hij was er wel klaar mee
dat het niet wilde winteren
dat het buiten grauw en grijs was
De kabouter wilde kleur
 

Nu stel ik graag iedereen tevreden
en de wens van de kabouter
was geen onredelijke
dus kocht ik bolletjes
 

Zocht glaasje
kopjes en potjes
en zette alles er netjes in
 


 
En zie hem
nu eens tevreden staan
te midden van
blauwe druifjes
 
 
Zeg nou zelf
Daar wordt niet alleen
een kabouter blij van
Toch?
 
Haal de lente alvast in huis
en
Have a Nice Day
 
 


 


1 opmerking:

  1. Wat een gezellige kabouter en leuk bolletjes, komt het voorjaar alvast in huis!

    BeantwoordenVerwijderen